| |||||
укр рус eng | |||||
Корисні посилання |
Послуги, перелік запитів, порядок видачі довідок.Архівний сектор є структурним підрозділом Лановецької райдержадміністрації. В своїй діяльності керується нормативно – правовими актами. Базовим серед них є Закон України "Про Національний архівний фонд та архівні установи", який регулює відносини, пов’язані із формуванням, обліком, зберіганням і використанням Національного архівного фонду та іншими архівними питаннями, та здійснює реалізацію державної політики у сфері архівної справи і діловодства на території району, при цьому робота архіву організована згідно Основних правил роботи державних архівів України. Джерелами комплектування архіву є юридичні та фізичні особи, які є утворювачами або власниками документів, що підлягають постійному державному зберіганню в обов’язковому порядку або на підставі угоди.
Архівний сектор надає такі послуги: 5. Виготовлення копій архівних документів. 6. Організація роботи експертної комісії при архівному секторі Лановецької районної державної адміністрації.
Перелік запитів, що виконуються архівним сектором:
Соціально-правові запити стосуються надання необхідної інформації про: трудовий стаж в ліквідованих установах та організаціях Лановецького району, які передали на зберігання документи до архівного сектору;
Порядок видачі довідок Фізична особа, яка потребує видачі архівної довідки соціально-правового характеру, особисто або через уповноважену особу звертається до архівного сектору, де викладає суть питання для наведення архівної довідки, пред’являє паспорт та, в разі необхідності, інші підтверджуючі документи для більш точного наведення архівної довідки; у разі письмового звернення подається заява відповідної форми, в якій необхідно детально викласти суть запиту. Юридичні особи подають офіційний запит, в якому детально викладено суть питання. Виконання запитів проходить згідно ст.20 Закону України «Про звернення громадян» . Довідки, архівні копії, витяги з документів надаються архівним сектором безкоштовно. |
Анонси подій |