Зборівська районна державна адміністрація
47201, м.Зборів, вул.Б.Хмельницького, 24
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

 

 

Опитування

.
На головну

Новини

Роздрукувати 02.02.21 | 14:37

Репетиторів запрошують до декларування доходів

Головне управління ДПС у Тернопільській області звертає увагу вчителів та викладачів, які не зареєстровані суб'єктами підприємницької діяльності, про обов’язок декларування доходів, отриманих внаслідок надання в 2020 році репетиторських послуг учням та студентам.

До репетиторських послуг належить виконання контрольних, курсових, дипломних робіт, підготовка дітей до школи, незалежного тестування, вступу до навчальних закладів, навчання з будь-яких предметів тощо.

Громадянам, які отримали неоподатковані доходи, необхідно подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2020 рік, а також сплатити до бюджету з таких доходів податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовий збір – 1,5%.

За вибором платника податків декларація подається за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.

Звертаємо увагу, що для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на офіційному вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді. Декларацію необхідно подати до державної податкової інспекції не пізніше 30 квітня 2021 року. 

 

 

Звітувати з Єдиного внеску необхідно за оновленою формою

Головне управління ДПС у Тернопільській області повідомляє, що з 1 лютого 2021 року звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) подається в оновленій формі, затвердженій наказом Міністерства фінансів України від 05.11.2020 №670 «Про затвердження Змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.12.2020 за №1289/35572 (далі – Наказ №670). 

Зауважимо, що при поданні з 01.02.2021 Звіту за формами, відмінними від форм, встановлених Наказом №670, їх приймання та опрацювання здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових актів, щодо подання Звіту за нечинними формами.

Наказом №670 внесено зміни у строки подання ліквідаційних звітів (для фізичних осіб), а також у Додатку 4, який подається роботодавцями.

 

Зведений бюджет отримав від Тернопільщини понад 787,3 млн грн платежів

 

Упродовж січня цього року платники податків Тернопілля сплатили до Зведеного бюджету України 787,3 млн грн податків і зборів. «Приріст надходжень до січня 2020 року склав 156,6 млн грн або плюс 24,8 відсотка», – зазначив начальник Головного управління ДПС у Тернопільській області Михайло Яцина.

Він деталізував, що до державної скарбниці спрямували 432,2 млн грн податкових платежів. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 46,6 відсотка, що на 137,3 млн грн більше.

«Серед бюджетоформуючих платежів бюджету країни – податок на додану вартість, податок на прибуток підприємств, акцизний податок. Суб’єкти підприємництва нашого краю сплатили відповідно 326,2 млн грн, 3,4 млн грн та 2 млн грн цих платежів», – розповів очільник податкової служби Тернопілля.

Надходження місцевих бюджетів за перший місяць нового року склали 355,1 млн гривень. «Незважаючи на складні економічні умови минулого року, результати яких відчуваються сьогодні, варто відзначити позитивну тенденцію щодо зростання сплати податкових платежів. Адже територіальні громади отримали на 19,3 млн грн більше (+5,8 відсотка), ніж у січні 2020 року», – констатував посадовець.

За словами Михайла Яцини, детінізація економіки та розуміння платниками соціальної значимості сплати податків, важливості наповнення бюджетів у час коронакризи забезпечили зростання надходжень порівняно з аналогічним минулорічним періодом.

 

Заява за ф. №5ДР: щоб змінити дані малолітньої особи в «ідентифікаційному номері»

 

Відповідно до п. 70.7 ст. 70 Податкового кодексу України від та п. 1 розд. IХ Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822 (далі – Положення №822) фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) за формою №5ДР (далі – Заява за ф. №5ДР).

Заява за ф. №5ДР стосовно малолітньої особи (до 14 років) подається одним з батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності документа, що посвідчує його особу, та свідоцтва про народження дитини. Якщо зазначені документи видані не українською мовою, необхідно подати засвідчені в установленому законодавством порядку переклади цих документів українською мовою (після пред’явлення повертаються) та їх копії.

Для заповнення Заяви за ф. №5ДР на малолітню особу використовуються дані документа, що посвідчує особу одного з батьків, свідоцтва про народження дитини, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Внесення змін до Державного реєстру здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання фізичною особою Заяви за ф. №5ДР до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання). У разі звернення до будь-якого контролюючого органу строк внесення змін до Державного реєстру може бути продовжено до п’яти робочих днів.

У разі виявлення недостовірних даних або помилок у поданій Заяві за ф. №5ДР фізичній особі може бути відмовлено у внесенні змін та/або видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі.

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (додаток 3 до Положення №822) малолітньої особи, видається одному з батьків (усиновителю, опікуну, піклувальнику) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

Пунктом 8 розд. VII Положення №822 визначено, що документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, надається протягом трьох робочих днів з дня звернення одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника) до контролюючого органу за місцем проживання.

Громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до п’яти робочих днів.

 

 

Тернопільський відділ організації роботи

організаційно – розпорядчого управління 

Головного управління ДПС

у Тернопільській області

 

 

 

 

Інформаційні послуги